Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
16.02.2020
Sedací vaky
Sedací vaky od Českého výrobce  Vždy něco nevého do vaše interieru  koženkový sedací vak stříbrný   číst celé
20.01.2020
Novinky na našem eshopu
Na našem eshopu naleznete vždy něco nového do vašeho interieru . Sedací vaky na míru , napište nám o jaký tvar máte zájem mi vám jej rádi ušijeme . číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Reklamačná řád
Reklamace
Reklamační řád - všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“) zakoupené na http://www.nejlevnejsi-sedaci-vaky.cz/, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).


Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně provozovatel http://www.nejlevnejsi-sedaci-vaky.cz/, tedy dodavatel.

Firma M&M sedaci vaky s.r.o. Sušilova 7a/2199 , Zábřeh 789 01   , IČ:01844881 (dále jen „Prodávající“) je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem internetového obchodu je Kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, a Kupující spotřebitel. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem pro Kupujícího spotřebitele a 12 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Na žádost spotřebitele je Prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu Prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

Vyřízení reklamace


Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu na adresu,

M&M sedací vaky s.r.o.

Sušilova 7a/2199

Zábřeh 789 01

 si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy  zboží a pošle jej na adresu .


V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet.

Průběh reklamace

1) Kupující doručí zboží, které reklamuje na korespondenční adresu Prodávajícího. Adresa je: M&M sedací vaky s.r.o. , Sušilova 7a/2199 ,Zábřeh 789 01

2) V případě doručení reklamace osobně je Kupujícímu vystaven Reklamační list na počkání. V případě doručení pozemní poštou, nebo odbodným způsobem, je Reklamační list Kupujícímu vystaven a zaslán na elektronickou adresu, kterou Kupující uvedl u své objednávky jako kontaktní, neuvede-li Kupující výslovně adresu jinou, a to do tří (3) pracovních dnů od doručení reklamace Prodávajícímu.

3) Reklamační řízení bude vyřízeno v zákonem stanověné lhůtě, nejdéle však 30 dnů, nedohodnou-li se Kupující a Prodávající výslovně jinak.

4) O vyřízení reklamace bude Kupující informován buďto zasláním zboží zpět společně s reklamačním protokolem - to v případě, že bude reklamace zamítnuta, zboží opraveno nebo vyměněno za nový kus. V případě, že bude reklamace uznána a zákazníkovy bude vrácena kupní cena, bude o tomto informován buďto telefonicky nebo elektronickou poštou a to na tel. čísle, respektive e-mailové adrese, které uvedl v objednávce, neuvedl-li Kupující výslovně jina

 

 

Jak postupovat při reklamaci, když:

1. zboží bylo poškozené při přepravě (pořezaný vak, zašpiněný, apod.);
2. se jedná o vadné plnění (jiná barva, jiný typ, vada materiálu, apod.).  

1. Zboží bylo poškozené při přepravě (pořezaný vak, zašpiněný, apod.)

  • Pokud obdržíte balík s viditelně porušeným obalovým materiálem, balík nepřebírejte a sepište se zaměstnancem přepravní služby (Česká pošta apod.) protokol o poškození zásilky.
  • Pokud balík převezmete a poškození zboží zjistíte až při rozbalení, je stále možné zásilku vyreklamovat do dvou pracovních dnů na kterékoli pobočce přepravní služby. Nebo zboží pošlete zpět na adresu: M&M sedací vaky s.r.o. , Sušilova 7a , Zábřeh 789 01 
  • o vše se postaráme za vás a nové zboží vám pošleme ihned po doručení vaší zásilky .

POZOR! Pokaždé je nutné sepsat reklamační protokol příjemcem – zákazníkem! Pouze takto je možné vyhnout se případnému zamítnutí reklamace - email: info@nejlevnejsi-sedaci-vaky.cz

2. Vadné plnění (jiná barva, jiný typ, vada materiálu, apod.)

  • Reklamaci podává zákazník, který zboží objednal. V odeslané reklamaci nám prosím sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nesrovnalostí nebo dotazu.
  • Zboží prosím zašlete na adresu M&M sedací vaky , Sušilova 7a/2199 , Zábřeh 789 01 včetně přesného popisu závady. Označte také požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  • Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu
  • Balík zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. 
  • Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.  

 

Adresa pro zaslání reklamací:

M&M sedací vakys.r.o.
Sušilova 7a/2199
789 01 Zábřeh 
Česká republika


Kontakty:


Vyřízení reklamace

  • Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí reklamovaného zboží (přijetí zásilky nebo přijetí zboží na sklad).
  • V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zboží zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na váš účet.

Záruka vrácení peněz

  • V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu do 14 dnů vrátit. My vám dle vašeho přání zboží vyměníme nebo vrátíme peníze.

Záruční doba

  • Na zboží poskytujeme 2letou záruční dobu (pokud není u zboží uvedeno jinak), která začíná běžet dnem přijetí zboží zákazníkem. 

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Kde nás najdete

M&M sedací vaky s.r.o.
Sušilova 7a/2199
Zábřeh 789 01
telefon : 602 108 398
IČ : 01844881
DIČ : CZ01844881

Kontakty
Monika Šafářová
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz